Slevy a ostatní důležité

Slevy

Registrovaný zákazník získává okamžitou slevu 5 % z koncové ceny zboží. Registraci je potřeba udělat před započetím procesu objednávky.

V případě, že kumulovaná hodnota nákupů za posledních 12 měsíců přesáhne 10 000  Kč, se sleva zvyšuje na 8 %, od částky 25 000 Kč získáváte věrnostní slevu 10 %, od 50 000  Kč slevu 12 % a od 75 000 Kč slevu 15 %. Sleva je vypočítána v procesu objednávky. Pokud použijte slevový kupón či kód, sleva se vám zohlední v procesu objednávky.

Objemové slevy:

3 % za nákup nad 5 000  Kč

5 % za nákup nad 10 000 Kč

7 % za nákup nad 15 000 Kč

Tyto slevy se sčítají se slevami pro registrované zákazníky a počítají se ze zlevněné (outletové) ceny. Sleva se vám zohlední při procesu objednávky.

Dostupnost zboží po objednání

Co se bude dít po vytvoření objednávky?

Po přijetí objednávky do našeho systému Vám přijde automaticky vygenerovaný email, který Vám potvrdí její správné a úplné zadání. Následující email bude obsahovat pokyny k platbě (v případě, že si zadáte platbu převodem předem).  Později už dostanete pouze email o vydání zásilky přepravci a informace, kdy můžete balíček očekávat.

Dodací lhůta. Za jak dlouho, mi dojde zboží ke mně domů, od doby kdy uskutečním objednávku?

Objednávky jsou zpravidla expedovány do druhého pracovního dne. Pokud je zadána platba převodem předem, čekáme na připsání peněz na účet a pak zboží odesíláme.  Většinou máme peníze připsány následující den po zadání. Když je to možné a objednávka jde expedovat hned po přijetí, tak se o to snažíme.

Zboží potřebuji rychle, máte zboží skladem?

Veškeré zboží, které vidíte na našich stránkách máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání.


Doprava a platba

Kolik zaplatím za poštovné ?

Česká pošta - Balík do ruky

- Klasický a nejvíce známý způsob doručení. Pracovník České pošty Vám doručí balík přímo ke dveřím Vašeho domu či bytu. Pokud Vás doma nezastihne, nechá ve schránce lísteček s výzvou a Vy si zásilku můžete vyzvednout v následujících dnech na poště. Garance doručení přímo do rukou adresáta je již následující pracovní den od podání zásilky.

- Cena za zásilku je 115,- Kč, v případě dobírky 135,- Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

 

PPL - Balíček přivezou, kdy se Vám to hodí

- PPL doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat.

 - Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.

- Cena za zásilku je 79,- Kč, v případě dobírky 99,-Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

 

Zásilkovna – Doručení do výdejního místa

- Vybírat můžete z více než 100 Z-points po celé ČR. O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem.  Cestu balíčku můžete sledovat na www.zasilkovna.cz.

- Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, za balíček zaplatíte ve výdejním místě v hotovosti.

- Cena za zásilku je 35,- Kč, v případě dobírky 55,-Kč (zásilky nad 1 500,- Kč jsou zdarma).

 

DPD Private - Balíček přivezou, kdy se Vám to hodí

- DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho
následující pracovní den.
- O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy
kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.
- Aplikace DPD Kurýr vám umožní změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní
adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě
Pickup, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.
- Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.
- Cestu balíčku můžete on-line sledovat. O průběhu doručování si přečtěte více zde.

- Cena za zásilku je 75,- Kč, v případě dobírky 95,-Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

DPD Pickup (dříve ParcelShop) - Doručení do vydejního místa

- Vybírat můžete z více než 100 výdejních míst Pickup po celé ČR (tvoří je depa DPD, pobočky Uloženky a další místa).
- O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem.
- Většina výdejních míst má otevřeno i o víkendu a balíček tam na vás počká 7 kalendářních dní.
- Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, za balíček zaplatíte ve výdejním místě v hotovosti nebo kartou
(na pobočkách Uloženky jen hotově).
- Cestu balíčku můžete on-line sledovat. O průběhu doručování si přečtěte více zde.

- Cena za zásilku je 75,- Kč, v případě dobírky 95,-Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

GLS
- doručení zpravidla následující pracovní den
- sledování zásilky v reálném čase
- tři pokusy o doručení u balíků pro soukromé příjemce
- služba FlexDeliveryService -  příjemci si mohu vybrat z několika možností doručení

- Cena za zásilku je 70,- Kč, v případě dobírky 90,-Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

 

Platba

Zboží je možné zaplatit převodem na účet, přes platební bránu GoPay nebo na dobírku při převzetí. Konkrétní druh platby si vyberete zároveň s možností doručení.

Zasíláme po České republice. Po dohodě je možné zboží poslat i do ostatních států Evropské unie.

 


Osobní odběr

Kde najdu vaši prodejnu?

Ve Vrchlabí, na hlavní třídě, naproti poště. Adresa obchodu je Krkonošská 31, Vrchlabí, 543 01.

Osobní odběr je možný  v naší kamenné prodejně Merino sport. Otevírací doba je - Po – Pa 8.30 – 17.00 hodin a So 8.30 – 12.30. Platba na místě možná v hotovosti nebo kartou.

Kdy bude zboží na osobní odběr připraveno k vyzvednutí?

Zboží objednané k osobnímu odběru je připraveno obvykle nejpozději následující den.  O jeho připravenosti  Vás budeme informovat emailem.


Výměna zboží a reklamace

Mohu zboží vyměnit, když se mi třeba nebude líbit nebo jsem objednal špatnou velikost?

Samozřejmě, nepoužité zboží s původními visačkami můžete do 14 dnů vyměnit/vrátit. První poštovné při výměně máte od nás zdarma.

Jak postupovat, když mi objednané zboží nebude sedět?

Zboží je tedy možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14  dní od převzetí od dopravní společnosti. Zboží nám pošlete zpět na adresu prodejny (je dobré nás o tom informovat emailem). Jakmile dorazí, vrátíme Vám peníze na účet a nebo Vám zašleme oblečení, které jste si vybrali výměnou.

Reklamační asistent

Nevyhovuje vám velikost? Nelíbí se barva? Chcete zboží reklamovat? Ve spolupráci se společností Zásilkovna Vám nabízíme možnost bezplatného zaslání zboží zpět k nám. Princip je jednoduchý - zavolejte nám (731 572 904) nebo si napište o štítek. Pošleme vám odkaz ke stažení štítku. Tento štítek si vytisknete a nalepíte na zásilku. Poté balíček předáte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Dále se již o vše postaráme. Pokud nemáte možnost vytištění štítku, vytisknou vám ho přímo na pobočce zásilkovny.


Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
V pořádku
Další informace