Jak nakupovat

Informace o nákupu

Slevy

Poštovné zdarma poskytujeme při objednávce nad 3000,- Kč. Při nákupu nad 5.000,- dostanete slevu 3%.  Při nákupu nad 10.000,- Kč získáte slevu 5% a nad 15.000,-Kč získáte slevu 7%. Když je vyhlášena jiná slevová akce, tak se množstevní sleva načítá k akční slevě.

Slevové kupóny, kódy a hesla lze vždy použít pouze jeden/jedno na objednávku. V přídadě vyhlášení akční slevy na určitou dobu je nutné, aby kupující uvedl v poznámce kód či heslo, aby mu byla sleva vyčíslena. Slevy se nesčítají a nedají kombinovat. Platí pouze jedna na nákup.

Dostupnost zboží po objednání

Co se bude dít po vytvoření objednávky?

Po přijetí objednávky do našeho systému Vám přijde automaticky vygenerovaný email, který Vám potvrdí její správné a úplné zadání. Následující email bude obsahovat pokyny k platbě (v případě, že si zadáte platbu převodem předem).  Později už dostanete pouze email o vydání zásilky přepravci a informace, kdy můžete balíček očekávat.

Dodací lhůta. Za jak dlouho, mi dojde zboží ke mně domů, od doby kdy uskutečním objednávku?

Objednávky jsou zpravidla expedovány do druhého pracovního dne. Pokud je zadána platba převodem předem, čekáme na připsání peněz na účet a pak zboží odesíláme.  Většinou máme peníze připsány následující den po zadání. Když je to možné a objednávka jde expedovat hned po přijetí, tak se o to snažíme.

Zboží potřebuji rychle, máte zboží skladem?

Veškeré zboží, které vidíte na našich stránkách máme skladem a je připraveno k okamžitému odeslání.


Doprava a platba

Kolik zaplatím za poštovné ?

Česká pošta - Balík do ruky

- Klasický a nejvíce známý způsob doručení. Pracovník České pošty Vám doručí balík přímo ke dveřím Vašeho domu či bytu. Pokud Vás doma nezastihne, nechá ve schránce lísteček s výzvou a Vy si zásilku můžete vyzvednout v následujících dnech na poště. Garance doručení přímo do rukou adresáta je již následující pracovní den od podání zásilky.

- Cena za zásilku je 115,- Kč, v případě dobírky 135,- Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

 

PPL - Balíček přivezou, kdy se Vám to hodí

- PPL doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den. O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat.

 - Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti nebo kartou.

- Cena za zásilku je 79,- Kč, v případě dobírky 99,-Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

 

Zásilkovna – Doručení do výdejního místa

- Vybírat můžete z více než 100 Z-points po celé ČR. O balíčku dostanete informace SMSkou nebo e-mailem.  Cestu balíčku můžete sledovat na www.zasilkovna.cz.

- Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, za balíček zaplatíte ve výdejním místě v hotovosti.

- Cena za zásilku je 35,- Kč, v případě dobírky 55,-Kč (zásilky nad 3 000,- Kč jsou zdarma).

 

Platba

Zboží je možné zaplatit převodem na účet, pře platební bránu GoPay nebo na dobírku při převzetí. Konkrétní druh platby si vybere zároveň s možností doručení.

Zasíláme po České republice. Po dohodě je možné zboží poslat i do ostatních států Evropské unie.

 


Osobní odběr

Kde najdu vaši prodejnu?

Ve Vrchlabí, na hlavní třídě, v podstatě naproti poště. Adresa obchodu je Krkonošská 31, Vrchlabí, 543 01.

Osobní odběr je možný  v naší kamenné prodejně Merino sport. Otevírací doba je - Po – Pa 8.30 – 17.00 hodin a So 8.30 – 12.30. Platba na místě možná v hotovosti nebo kartou.

Kdy bude zboží na osobní odběr připraveno k vyzvednutí?

Zboží objednané k osobnímu odběru je připraveno obvykle nejpozději následující den.  O jeho připravenosti  Vás budeme informovat emailem.


Výměna zboží a reklamace

Mohu zboží vyměnit, když se mi třeba nebude líbit nebo jsem objednal špatnou velikost?

Samozřejmě, nepoužité zboží s původními visačkami můžete do 14 dnů vyměnit/vrátit. První poštovné při výměně máte od nás zdarma.

Jak postupovat, když mi objednané zboží nebude sedět?

Zboží je tedy možné bez udání důvodu vrátit ve lhůtě 14  dní od převzetí od dopravní společnosti. Zboží nám pošlete zpět na adresu prodejny (je dobré nás o tom informovat emailem). Jakmile dorazí, vrátíme Vám peníze na účet a nebo Vám zašleme oblečení, které jste si vybrali výměnou.


Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
V pořádku
Další informace